zondag 27 juli 2008

In de iPod, wooowooowow, gaan we dansen, woowoowow


Donderdag heb ik eens cultureel gedaan en aan een rondleiding in het Lets parlement deelgenomen. Het kon samengevat worden als 30 minuten in de beschaamde lach schietende gids omdat ze haar Engels kwijt was. Daarna was het met de rest terrasje gaan doen in de zon. Ik heb echt overal chance met het weer, ik denk dat het aan mij ligt.

En dit is een foto die het resultaat toont van de combinatie dronke Fransmannen + Queen met we are the champions. Ook een best gezellige avond


De dag erop was het vertrekken naar Tallinn. Een kort maar krachtig bezoek. De oude stad is best gezellig en heel rustig. Daarnaast bleef ik gewoon chillaxen in de herberg. En die was enorm cool. Het was iets voor hippies door hippies, met constant muziek, allemaal instrumentjes en duizend poislingers en muurschilderijen. Euphoria noemt het


's Avonds ben ik  nog met een Amerikaanse Kroaat naar een bar geweest die helemaal iPod stijl was ingericht. En nu zit ik in Helsinki. Morgen ga ik shoppen denk ik. Want ik heb een riem nodig (haha) en ik ga proberen een ticket voor Propagandhi te bemachtigen. Wens me succes he!


5 opmerkingen:

  1. joen tante Mireille27 juli 2008 om 12:08

    Bonsoir, net terug van La douce France. Het was er warm, gezellig en leuk. En mocht je het nog niet weten: je mams is een schitterende co-piloot in den auto. Je nichtje Rani is nog e weke gebleven met moaten op de camping ze wilde nie mee noar ust kommen met us. Da belooft voe loater zoek zeggen...
    Ik ent al willen zien op de latste foto da je "totje" wa smaller geworden is, dus vele succes mè je zoektocht achter e rieme !
    Je doet da goed en nog veel amuseleute.
    Vele grtjs van je enige echte Tante Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De reis naar 't zuiden was heel leuk maar wel puffen. En mocht je het nog niet weten: je tante Mireille is een schitterende chauffeur. We hebben haar verjaardag ginder uitbundig gevierd in combinatie met een Grease-avond georganiseerd door je neefje Axel natuurlijk. Ik mail je wel een paar kiekjes door. Nog heel veel succes op je boeiende reis en mak dak je nog erkennen osje weerekomt hé!!!
    Je fiere mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel succes op de zoektocht naar je ticket en naar een riem :p
    btw, a je were komt, mag je da goei were ook meepakken ;)
    thaa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meneer Verleye28 juli 2008 om 06:36

    geen lederen riem kopen hé, of Chris Hannah zal op je smallere totje slaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joi Joi Juplahoi smallern,

    ik aan beter me joen meegewist in plekke van no't zuudn te goan.
    in plekke van e rieme moeten'k nieuwe broekn gon zoekn :-(

    BeantwoordenVerwijderen