donderdag 10 juli 2008

Oi

Mijn broek blijft afzakken. Dat kan alleen maar betekenen dat mijn dieet werkt. Ik ga een boek schrijven erover denk ik, en zo rijk worden. Het gaat als volgt:

- Enkel koekjes en fruit eten
- Overal verdwalen waardoor je dagelijks 10km wandelt

Simpel en doeltreffend, de sleutel tot succes. Van het oude deense dametje in dit huis leen ik een klassieke gitaar en ik besloot gisteren me op het strand van Malmö te placeren en wat te tokkelen. Dus gastjes van Ladbroke, met een beetje chance verlies ik toch niet helemaal mijn kunnen en gaan de laatste paar showtjes misschien toch niet in ons gezicht opblazen. Dat strand is trouwens echt de maks. Echt nog zo'n plaats waar we waarschijnlijk dagelijks zouden uithangen. Gras en heuveltjes die overgaan in zand met de brug naar Kopenhagen op de horizon, spekken voor het oog noem ik dat.

Later heb ik dan afgesproken met enkele couchsurfertjes om één achterover te kaarsen. Weer enorm veel nationaliteiten gezien, zelfs franse kerels die meer talen spreken dan ik. Zo helpt een mens ook beetje bij beetje zijn vooroordelen het hoofd uit he. Omdat de laatste bus naar Eslöv te vroeg terugkeerde kon ik gelukkig in het ouderlijk huis van Lisa in Lund slapen. Het is altijd komiek als je 's morgens opstaat en je na een frisse douche even gaat voorstellen aan de rest van het gezin beneden.

Daarna doorgestekt naar haar studentenkot en koekjes en appelsap geconsumeerd op het gras, wat toch wel mijn idee is van een ideale middag.Nu zit ik terug in Eslöv, met nog geen idee wat ik morgen en overmorgen doe, dus ik ga eens beginnen rondkijken he.

4 opmerkingen:

  1. Hebben ze daar geen superIKEA ofzo om eens deftig te gaan eten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geraar Kastaar10 juli 2008 om 13:40

    Da plakaat, is da voe te woarschuwn voe tetn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geraar de zeveraar10 juli 2008 om 13:51

    Oeps, 't is voe fart-hinder, da plakoat. Mor wadde en die tetn doarboovn tonne mee te maakn?
    Oe dwoas kuje zien.
    Baaidewei 'k zien daje doar goed amuzeert en goed je plang trekt. 't tienk mien daje gie wel altied tuschen de schoone gleufdieren beland. Je zie sterk bezig zoen'k azoo zegn.
    Moestet toch nie lukn voe joen gitaarskiels op peil 't oedn, tonne wiln 'k ikke wel involn weije.
    Je moe mo zegn da deur joen lange afmattende reize je veel veroedert en verleilikt ziet en ook nie mi zoe goed ku speeln ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vrouwen = farthinder. Kversta et.

    BeantwoordenVerwijderen