donderdag 3 juli 2008

Olland

Gisteren vertrok een icoon uit Oostende op jacht naar de vervulling van een droom, een droom om eens iets anders te zien, en een fijne zomer te beleven. Pa en Makzin gaan me missen. Ma niet, want ze lacht zelfs wanneer ik vertrek! Zo grof... heheheh


En hier zit ik dan, in de bib van Utrecht, te typen op een armzalig qwerty bord, dus ik hou het extreem kort. Ik slaap nu enkele dagen bij Petra in een soort studentenkot, best een gezellige plek. Stadje is een droomstudentenstad, en iedereen is, zoals de toeristenboekjes zeggen, informeel en sympathiek. Oe! En we hebben een UFO gezien! Voor het geval je denkt dat ik teveel aan de exclusieve keekjes heb gezeten, hier, een foto.


Vandaag gaan we nog wat parkjes verkennen en het plan voor morgen is zo ver mogelijk liften tot aan Hanover en vooral niet doodgaan of gemolesteerd worden.

Voorlopig word ik hier nog flink gesoigneerd, Petra is heel gastvrij en voedert me zoals mijn eigen mams het zou doen (je nu niet bedreigd voelen he, ma). Ik heb zelfs gekookt! Welja, met koken bedoel ik even helpen roeren in een pot andjoens, maar tis een begin he. Ik weet ook al waar ik ga slapen tot 12 juli! Succes noem ik dat.

Duim voor me en amuseer jullie ook maar he

3 opmerkingen:

  1. Jupse zoon Gwi,

    We zijn kontent dat je het zo goed stelt. Niet teveel d'Ollandertjes pesten hé.
    Mams zit nu te snotteren van't vaderland weg.
    En onthou voor morgen bij de Fritzen: "Don't Mention The War!!"
    Veel groensels van Paps en snirf van mams

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je leest toeristenboeksjes.

    Je zal zeker terugkeren in een tekorte short met sandalen en een fluo tshirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En, al gelift? En zodoende 17 hechtingen in je anus nodig gehad? ;)

    Enjoy, mijn beste!
    Ik heb gisteren de papieren ondertekend: hoe klinkt Maxim Annys? woot! :D

    BeantwoordenVerwijderen