dinsdag 8 juli 2008

Molens

Dit is er eentje voor al de homies van de bib. Gisteren wat rondgehangen in Malmö en ze hebben daar een zotte skatebowl, met achtergrond muziek en kraampjes en alles erop en eraan. Ook even in Lund gezeten, schijnbaar thuisstad van de Satanic Surfers en Enemy Alliance enal, maar ik ben ze nog niet tegengekomen... In de achtergrond zie je de turning torso, een appartement in een gekke vorm alsook grootste gebouw van Zweden dacht ik.

Zweden zijn echt tof, amai. "Hej" is niet zoals bij ons iets informeels dat enkel voor vrienden weggelegd is, maar iets wat de random buschaufeur je vrolijk gunt. Dus ik voel me altijd in mijn nopjes als ik de bus op moet, en dat gebeurt veel. Gelukkig heeft mijn gastheer me een Skånetrafikken zomerkaart te leen gegeven waarmee ik naar gelijk waar in Skåne kan voor 1 euro per trip. Daarom blijf ik nog tot zondagochtend en ga ik proberen enkele dagtrips te doen.

Deze foto was het uitzicht vanuit de bus toen ik vanavond terugkeerde naar "huis". Ik was namelijk deze middag naar Kristianstad geweest met de bedoeling er eens te gaan kijken naar een of ander festival, maar ik heb enkel een supermarkt gezocht en teruggekeerd. Tis ook eens wat anders! Hoe dan ook, mijn punt is: veel windmolens, overal. Daarna nog Zweedse wafels gegeten met 2 zweden, een deense oude dame, een duitse jonge dame en mijn belgische zelf. 't Is lik e moptje.

3 opmerkingen:

  1. just aan seizoen 9 begost, bezig met episode 3, me nekhaar staat hier nog nie redelijk rechte! de eerste ori's zijn gespot, tgaat heel de nacht sg worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jawadde, da ziet er daor wel mo tof ut eh, zukke zalig skatepark en geestige foore! hopelijk graak je goe verder zondr al te veel probleempjes.(en zondr al die ollanders).

    greets, Je neefje Axel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. halleu Dieter, 't is ier je meurreun,
    echt tof om te lezen wat je daar allemaal meemaakt. Wij vertrekken zaterdag op reis en nemen de laptop mee, zo kunnen we je trip nog verder volgen. Met je ma en pa is alles goed, ze gedragen zich en gaan niet te veel uit. Nu jij er niet bent is 't best dat we een oogje in 't zeil houden hé.

    grtjs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen